sabato, dicembre 15, 2012

A present for me: Trollbeads



Yes, finally I did it!
I bought a Trollbeads thank a Trollbeads' day last month, and I chose Inner Glow of Halloween collection, that in the dark lights beautifully, and flower lock. I love them!
Now, in my wish list there are many beads, that are waiting to be bought by me.
So, I will keep you updated on my trollbeads.
Have you got a Trollbeads? Let me know.


Si, finalmente ce l'ho fatta!
Ho comprato un Trollbeadas grazie ad una giornata Trollbeads il mese scors, e ho scelto Luce interiore della collezione di Halloween che al buio brilla magnificamente, e fiore piccolo come chiusura. Li adoro!
Adesso, nella mia lista dei desideri ci sono moltissimi beads che aspettano di essere acquistati da me.
Vi terrò sicuramente aggiornati sul mio Trollbeads.
Voi ne avete uno? Fatemi sapere.








7 commenti:

  1. ma che carino, non li conoscevo!


    passa a vedere il mio nuovo outfit post
    Style shouts

    RispondiElimina
  2. Love your trollbeads and your amazing blog :). Would you like to stay connected through Facebook, Bloglovin and GFC?

    Let me know?

    http://www.thefcode.com/

    RispondiElimina
  3. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    RispondiElimina
  4. love it! Merry Christmas!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    RispondiElimina
  5. Just lovely! =)

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...